Video Menține-te în formă la orice vârstă

Cu cât faci mai multă mișcare cu atât vei fi mai sănătos și mai energic. Te vei putea concentra mai bine și odihna nu va mai fi niciodată pe plan secund.

Ajută-ți organismul să facă față cu brio tuturor schimbărilor prin care este nevoit să treacă.

Nici un antrenament fără încălzire

Indiferent că te vrei să alergi prin parc, să joci tenis sau orice altă formă de mișcare, nu uita să faci mișcările de încălzire.

Mișcările clasice de stretching au rolul de a pregăti organismul pentru efortul fizic și totodată de a-l proteja de eventualele pericole.

Privește în video-ul de mai jos și vezi cum a ales colega noastră să își petreacă pauza de doar 5 minute de la servici, antrenându-și picioarele.

Practici sport iarna sau ai de gând să te duci în drumeții pe munte sau chiar la ski? Atunci exercițiile de mai jos te vor ajuta să îți întărești musculatura picioarelor și a abdomenului.

Află ce exerciții poți face la birou AICI

Genuflexiunile, secretul stabilității

Un abdomen lucrat înseamnă o rezistență crescută iar musculatura picioarelor fermă înseamnă o stabilitate mai mare.

Prin urmare, sportul nu face altceva decât să te mențină frumos, sănătos și plin de energie.

Alege să variezi și să adopți noi ustensile la ora ta de sport. Mișcarea se poate face oriunde, oricând și cu orice ai la îndemână.

Ai grijă de spatele tău

Ține spatele drept, abdomenul încordat, picioarele depărtate și execută exercițiile corect în timp ce inspiri adânc pe nas și expiri pe gură.

Mai ții minte când ai sărit ultima dată coarda?

Sunt convinsă că te-ai distrat, de ce să nu profiți și acum de ea. În fond, suntem copii în trupuri adulte, iar copilul din noi mereu este o sursă de energie bună.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account