VIDEO. Fii activ la birou!

Este vineri, este ziua României, așa că avem încă un motiv în plus să ne bucurăm de sănătatea.

Nu există nimic mai bun și mai important pe lumea aceasta decât starea de bine oferită de sănătatea ta. Atâta timp cât ești sănătos și poți să te miști singur, nu ai nici un motiv care să te oprească din a face mișcare.

Ai grijă de articulațiile tale!

Cu cât vei lucra mai frecvent musculatura cu atât mai sănătoase vor fi articulațiile tale și vei fi ferit de nesuferitele dureri ce pot fi adesea un chin.

Mișcarea are efecte benefice asupra psihicului cât și asupra fizicului, astfel că este necesar ca înainte de a face mișcare să nu uiți niciodată de cele 5-8 minute de încălzire.

Ține picioarele depăratate la nivelul umerilor și apleacă-te spre vârful picioarelor exersând pe fiecare picior sau simultan.

Mirela, colega noastră a optat entru acest exercițiu de încălzire deoarece este mai complex și solicită mai multe grupe de mușchi.

Lucrează-ți corpul cu ajutorul scărilor

Primul exercițiu este la îndemâna tuturor, cu siguranță dacă nu ai scări la serviciu, ai acasă, și bienîănțeles că ai și lift, ei bine, uită de acesta din urmă și urcă scările făcând câteva fandări, genuflexiuni sau chiar sărituri.

Privește în video-ul de mai jos cum Mirela în timp ce urcă scările alege să își lucreze atât mușchii picioarelor cât și musculatura abdominală.

Ajutându-te de un scaun, sprijină un picior pe el, iar pe celălalt îl poți ridica în lateral sau în față ori în spate.

Un alt exercitiu pe care îl poți fac ajutându-te de un scaun este să te sprijini cu antebrațele în poziție de flotare și să aduci genunchii pe rând la piept. Astfel îți vei lucra toată musculatura corpului.

Și cu mătura poți face sport

Da, da ai citit bine, dacă vinerea trecută am făcut exerciții la birou ajutându-ne de un coș de gunoi, iată, acum a venit rândul măturei.

Poți să stai efectiv cu mătura la spate prinsă între coate, acest truc te va ajuta efectiv să îți îndrepți postura, mai ales dacă lucrezi toată ziua la birou. Ridică brațele în timp ce faci fandările, astfel vei lucra mai multe grupe musculare simultan.

Nici fandarile făcute cu ajutorul cozii de mătură nu sunt de trecut vederea, după cum poți observa în video-ul de mai jos.

Află cum poți scăpa de balonare cu ajutorul sportului AICI

Folosește o sticlă de apă ca și greutate

Sprijină o mână și un picior pe un scaun și lucrează brațele cu ajutorul unei sticle de 0,5 l de apă. Exercițiul făcut de Mirela acșionează asupra tricepsului, și este totodată o modalitate plăcută de a te detensiona.

Stând pe scaun, du mâinile la spate în zona lombară și ținând sticla cu ambele mâini încearcă să o ridici și apoi să revii la poziția inițială.

Poate părea simplu, însă atunci când stai la birou și lucrezi la calculator, asigură-te că ai spatele drept și încearcă să ridici formând o foarfecă. Vei observa cum abdomenul se va încorda și dacă vei ține antebrațele pe birou spatele automat se va îndrepta și va lucra și musculatura sa o dată cu cea abdominală.

Tot din aceiași poziție, așa cum sunt picioarele tale, sprijină-te pe vârfuri și depărtează picioarele. Nu trebuie neaparat să te ridici de pe scaun pentru a face mișcare.

La final am ales un exercițiu amuzant care te va ajuta mai ales dacă te deranjează inesteticul aspect de coajă de portocală. Imaginează-ți că trebuie să stai pe un scaun imaginar, menține această poziție cât poți de mult.

Orice formă de mișcare alegi să faci, este cert că te vei simți mult mai bine ulterior.

Până vinerea viitoare: „La mulți ani România”! Bucurați-vă de viață și de sănătate, că este mult mai bună decât toate!

Fii activ la birou, acasă sau oriunde te-ai afla.

Și bineînțeles nu uita de hidratare.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account