VIDEO Fă mișcare la birou alături de Click! Sănătate!

La sfârșit de săptămână se face bilanțul și ne pregătim pentru una nouă. Așa că am rupt și astăzi puțin din timpul nostru și ne-am mobilizat pentru o nouă rundă de mișcare la birou.

Chiar dacă nu putem aduce sala la tine la birou, cel mai indicat ar fi să profiți de fiecare obiect din jurul tău și să îți lași imaginația să lucreze pentru tine.

Astăzi, am avut la îndemână doar un coș de gunoi și o scară.

Ce poți face cu un coș de gunoi?

Răspunsul corect este mișcare bineînțeles. Trebuie doar să vrei, și treptat vor începe și rezultatele să apară. Perseverența este cheia în orice ai vrea să faci.

Și astăzi am apelat la celebrele genuflexiuni, deoarece este extrem de important să îți lucrezi musculatura picioarelor. În felul acesta vei fi mai puternic și vei dobândi un echilibru mai bun.

Te-ar mai putea interesa: Click! Sănătate te provoacă să faci mișcare oriunde ai fi

Primul exercițiu

Pentru primul exercițiu sprijină-ți brațele de coșul de gunoi, așa cum vezi în video-ul de ma jos, ai grijă să ții spatele drept și ridică fiecare picior astfel încât să obții o linie dreaptă a spatelui și a piciorului. Ține vârful piciorului cu care lucrezi tras spre tine astfel încât toată musculatura piciorului să fie încordată.

Acest exercițiu este excelent pentru mușchii fesieri mai ales. Alege să faci câte 2 serii cu 10 repetări pentru fiecare picior.

Al doilea exercițiu, lucrează-ți tot corpul

Adoptă poziția de semi-genuflexiune, ia coșul în brațe și fă rotiri lente spre stânga și dreapta. Menține spatele drept, abdomenul încordat.

Vei simți cum toată musculatura trunchiului inferior lucrează, iar cu ajutorul coșului pui la lucru și trunchiul superior.

Pentru acest exercițiu ai nevoie de 3 serii a căte 10 repetări. Nu uita să inspiri și să expiri pe parcursul exercițiului.

După aceste serii poți să faci și genuflexiunile clasice ținând picioarele depărtate la nivelul umerilor, și ținând coșul în brațele întinse spre față.

Al treilea exercițiu

Pentru acesta am avut la dispoziție o scară, urcă-te pe o treaptă și alege să ridici picioarele în lateral câte unul.

În cazul în care nu ai scară la dispoziție, poți să te urci pe coș, sau să te ții de perete.

Privește în video-ul de mai jos, și vezi cum a executat Mirela, colega noastră exercițiile, inspiră-te din ele și aplică-le și tu.

Până vinerea viitoare bucură-te de sănătate prin mișcare, fii activ inclusiv la birou!

Sănătatea este mai bună decât toate, deci ai grijă de sănătatea ta!

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account