VIDEO Click! Sănătate te provoacă să faci mișcare oriunde ai fi

Este vineri, majoritatea suntem cu gândul la weekend și la cele câteva ore în plus de odihnă.

După o săptămână agitată, o relaxare bine meritată, ar zice cineva. Nimic mai corect de atât! Însă echipa Click!Sănătate te invită la o nouă rundă de mișcare.

Colegii noștri au răspuns rând pe rând afirmativ la apelul de a combate efectele neplăcute ale sedentarismului la birou, și profită de orice moment de pauză pentru a face puțină mișcare.

Alătură-te și tu lor și profită de porția ta zilnică de sănătate.

Fie că vrei să-ți dezmorțești articulațiile, dar nu ai timp să ajungi la sală din cauza programului încărcat, fie că ai un alt motiv care ține de sănătate, sportul este întotdeauna o alegere bună.

Dieta singură nu-ți aducă rezultatele sperate Știi că la finalul curei de slăbit ceea ce ai dat jos va reveni odată cu întoarcerea la vechile tale obiceiuri culinare. Îmbină utilul cu plăcutul, socializează în timp ce ajuți la eliberarea de endorfine și păstrează-ți starea de bine de după minutele de mișcare pe parcursul întregii zile.

Află de ce accesorii ai nevoie pentru a face sport acasă AICI

Mișcarea este distractivă

Astăzi, am convins un alt coleg că mișcarea la birou chiar poate fi distractivă și extrem de sănătoasă. Fred a ales să facă genuflexiuni cu mingea de fitball, astfel că în momentul executării lor a ales să rotească brațele spre exteriorul corpului pentru a solicita în felul acesta mai multe grupe de mușchi. Privește în video-ul de mai jos și alătură-te și tu inițiativei noastre!

Ai grijă de spatele tău!

Statul foarte mult pe scaun poate avea consecințe neplăcute pentru spate, astfel că este necesar ca din când în când să faci puțină mișcare pentru a te destinde și a avea grijă de sănătatea coloanei.

Mirela a ales își destinde musculatura spatelui, ajutându-se de o masă, pe care și-a sprijinit antebrațele în timp ce face un exercițiu pentru spate și fesieri.

„Nu ai nevoie de foarte multe pentru a face un pic de mișcare. Îți trebuie doar voință”, ne-a spus Mirela la finalul exercițiului.

Iată un exercițiu extrem de ușor și benefic pe care îl poți face oriunde! Te sprijini de canapea, de scaun sau chiar de perete, cum procedează Mirela în acest video. Important este să te bucuri de mișcare.

De voință nu duce lipsă nici colegul ei, care a acceptat provocarea de a i se alătura.

Nu trebuie să ții cont decât de câteva ponturi foarte simple și anume: mișcarea poți s-o faci oriunde, niciodată nu este prea târziu pentru a face mișcare și întotdeauna sănătatea este cea mai importantă.

Nu neglija beneficiile aduse de mișcare și ține cont că un organism sănătos are nevoie de o alimentație sănătoasă, hidratare, mișcare, odihnă și multă voie bună.

Până vinerea viitoare îți dorim succes și să ai parte de cât mai multă mișcare!

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account