Varza de Bruxelles, porția ta de sănătate

Dacă știi cum să combini alimentele corespunzător, te vei bucura nu doar de o sănătate de fier ci și de o siluetă de invidiat. Astfel că, trebuie să profiția cum de legumele de sezon printre care și varza, să le introduci în alimentația ta și să beneficiezi de toți nutrimenții esențiali ce ți-i furnizează.
Fitonutrimenții din varza de Bruxelles ajută la intensificarea activității sistemului imunitar pentru a te proteja împotriva anumitor afectiuni,mai ales la nivelul vezicii urinare printre care și cancerul.

Studiile făcute pe baza substanțelor active ce se regăsesc în varza de Bruxelles au scos la iveală că sulforafanul, ajută la detoxifierea organismului, ajutând la eliminarea substanțelor cancerigene mult mai repede.
O dietă în care predomină varza de Bruxelles are un impact pozitiv asupra leziunilor ADN-ului, în felul acesta obținându-se o reducere a riscului cancerului.
De aceleași calități se bucură și varza clasică, conopida și chiar și broccolli, toate aceste legume influențând în mod pozitiv buna activitate a plămânilor, a colonului și mai ales a ovarelor.

Află ce afecțiuni poate trata varza roșie AICI

Sursă bună de vitamina C

Acest aliment verde se bucură din plin de o cantitate semnificativă de vitamina C, unul dintre cei mai de seamă antioxidanți ai organismului care întărește sistemul imunitar și ajută la sporirea producției natrale de colagen a pielii.

Un studiu făcut pe baza acestei afirmații în Londra a scos la iveală faptul că toate persoanele care au un conținut ridicat de vitamina C în organism sunt mai ferite de a dezvolta anumite afecțiuni pe tot parcursul anului.

Pe lângă vitamina C, în varza de Bruxelles se regăsește o doză bună de vitamina A dar și de beta-caroten, aceste vitamine protejându-te de anumite infecții și boli ale pielii, ajutând-o în același timp să fie mult mai elastică și mai luminoasă.

Aliatul sistemului digestiv

Pe lângă vitamine, îți oferă o doză bună de fibre, atât solubile cât și insolubile, destul de sațioase care mențin colonul sănătos și contribuie la o digestie eficientă.

Te va proteja de bolile diverticulare și de apariția cancerului de colon.

Este indicată a fi consumată mai ales de către femeile însărcinate deoarece acidul folic din componența sa ajută la dividizarea celulelor fătului și îl protejează de anumite anomalii mai ales la nivelul tubului neural.

Ține cont de faptul că lipsa acidului folic din organism face parte din cele mai des întâlnite carențe vitaminice din lume.

Ține la distanță afecțiunile cardiovasculare

Una dintre cele mai sănătoase legume cu multiple beneficii pentru organismul tău ce se răsfrând și asupra sistemului acrdiovascular.

Cercetătorii de la Universitatea din Hawai afirmă despre varza de Bruxelles că este benefică și pentru a menține colesterolul în cantități normale în organism, în felul acesta protejând vasele de sânge.

În plus, nivelul crescut de vitamine C îți va oferi protecție și împotriva formării osteoartritei.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account