Trucurile siluetei perfecte

Însă pe lângă aceste reguli ce par a fi de aur, există anumite trucuri ce te pot ajuta să mănânci fără să te îngraşi dacă totuşi îţi este foame.
Nutriţioniştii susţin că dacă scopul tău este doar să slăbești este necesar să nu sari peste nici o masă, ba mai mult, să mănânci din 2 în 2 ore cantități mici de alimente.

Astfel trebuie să ții cont de aportul caloric al produselor consumate.

Cina copioasă este doar un mit

Practic, pentru a te bucura de o silueta impecabilă, prima masă a zilei, micul dejun trebuie să fie cel mai copios, urmând ca la finalul zilei, cina să reprezinte un 15% din aportul întregii zile.

Ideal ar fi la cină să se consume o porție de proteine.

Află cât de sănătos este peștele AICI

Lactatele stimulează metabolismul

Tocmai pentru că sunt bogate în calciu, consumul lactatelor îți va fi de folos pentru a stimula metabolismul să ardă o cantitate mai mare de calorii, facilitând astfel procesul de slăbire.

Aportul de calciu contribuie substanțial la repunerea în circulație a celulelor adipos, și astfel acestea se vor elimina treptat.

După ce ai mâncat ceva greu aplează la un iaurt, probioticele îți vor proteja mucoasele și flora intestinală.

Fructele controlează senzația de foame

Având un aport bun de fibre, fructele te pot ajuta să controlezi senzația de foame, te vopr hidrata datorită aportului mare de apă și cu doar câteva calorii vei resimți senzația de sațietate.

Un bun exemple sunt bananele, care datorită aportului de triptofan, favorizează un somn liniștit, mai ales dacă le consumi seara. Oferă senzația de sațietate rapid, iar fibree vor contribui din plin la un tranzit corespunzător.

De aceleași proprietăți se bucură și portocalele, merele, perele chiar și fructele de pădure.

Peștele, alternativa sănătății

Sistemul digestiv are nevoie de fibre, de minerale cât și de vitamine, iar ca și secret trebuie menționat faptul că atunci când începe digestia, organismul uman consumă mai multe calorii digerand alimentele integrale față de cele procesate.

Este recunoscut faptul că japonezii consumă aproximativ 10% din tot consumul mondial de pește, motiv pentru care se bucură de o sănătate de invidiat, astfel că peștele este considerat a fi un aliment sănătos ce poate înlocui orice tip de carne.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account