Trucuri pentru a-ți corecta postura corporală

Autocontrolul este cea mai bună modalitate de a-ți menține sănătatea. Deși pare greu să știi ca nu e imposibil, doar imaginează-ți că există mereu ceva sau cineva în spatele tău și că te atenționează să te îndrepți.

Poți să îți pui un post-it în fața monitorului sau într-un loc unde să ai contact vizual în permanență și astfel ori de câte ori îl vizualizezi să te corectezi.

Ai grijă de greutatea ta

În mod normal corpul uman este structurat astfel încât greutatea sa să fie distribuită în mod uniform pe ambele picioare. În cazul în care te confrunți cu un surplus de kilograme, atât articulațiile cât și ligamentele vor avea de suferit.

Încearcă mereu să îți tragi stomacul și să îți îndrepți spatele concentrându-te pe respirație.

Așează-te pe un covoraș de fitness, cu fața în sus și picioarele întinse, inspiră pe nas, ține 8 secunde respirația și apoi expiră lent pe gură. Acest exercițiu te va ajuta să îți relaxezi musculatura, să îți oxigenezi creierul și să ajuți la echilibrarea corporală.

Află cât de sănătoasă este apa cu miere AICI

În pauză, ține spatele lipit de perete

Cele mai eficiente metode de a-ți corecta postura este înotul și planșa deoarece acestea îți antrenează toate grupele musculare simultan.

În lipsa aceastor două exerciții poți să apelezi la perete din spatele scaunului tău de la birou.

Când vrei să faci o mică pauză, alege să te lipsești cu spatele de perete, basculând spre înainte zona bazinului astfel încât zona lombară să fie și ea lipită de perete. Această poziție îți va fi de folos să îți echilibrezi corpul și totodată să te distragă de la activitățile tale.

Controlează-ți poziția de dormit

Toți avem o poziție preferată atunci când dormim, însă nu toate sunt și sănătoase. Astfel că trebuie precizat faptul că cea mai indicată poziție în care să te odihnești este cea pe o parte cu genunchii ușor îndoiți. În felel acesta îți vei proteja coloana vertebrală, nu o ami supui la tensiune și pe parcursul nopții.

Din această poziție este favorizată și respirația corectă.

Dacă de regulă stai foarte mult în picioare încearcă pe cât posibil ca măcar la două ore să te așezi și să îți relaxezi picioarele.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account