Slăbești mai ușor cu roșii

Coapte, fierte, ca atare adăugate în salate, roșiile te menţin în formă, aducându-ţi un aport crescut de vitamina C, vitamina A, potasiu. Licopenul pe care-l conține te protejează de bolile cardiovascular, de acțiunea radicalilor liberi, care distrug celulele și cauzează diverse afecțiuni. Roșiile fierte sau opărite conțin mai mult licopen, ce este mai solubil în grăsime. Așadar, adăugați la sucul de roșii din mâncare puțin ulei de măsline.
Calciul și magneziul pe care ți le poți lua din sucul de roșii întăresc oasele și ajută la asimilarea fierului. Adaugă puțină sare și busuioc tocat pentru a obține o băutură gustoasă. Un alt atu al sucului este alungarea dorinței de a aprinde o țigară. Dacă vrei să te lași de fumat, află că roșiile conțin acid clorogenic și acid coumaric, substanțele care reduc apetitul pentru nicotină și efectele negative ale nicotinei asupra plămânilor.
Exemplu de meniu
Ziua întâi

Mic dejun: salată de fructe dintr-un iaurt mic degresat cu fructe la alegere.
Prânz: Un sandviş cu roşii, o felie de brânză, două frunze de salată. Foloseşte pâine integrală!
Cină: Mâncare de legume (roșii, suc de roșii, fasole verde, ardei gras, ciuperci).
Ziua a doua

Mic dejun: Salată de fructe (fructe de pădure sau 1 banană) şi un iaurt mic degresat.
Prânz: Un sandviş din pâine integrală cu 100 g de piept de pui la grătar şi o roşie feliată.
Cină: Supă de roşii.
Ziua a treia

Mic dejun: O felie de pâine integrală, brânză, o roşie şi o ceaşcă de ceai sau de lapte.
Prânz: Salată preparată din ton, ridichi, rodii, brânză, salată verde.
Cină: Ciuperci umplute cu roşii şi măsline (este o rețetă indicată și hipertensivilor).

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account