Secretul ardeilor copți

Ardeii au extrem de multe beneficii pentru toată familia de la mic la mare. Toate soiurile sunt surse excelente de vitamine mai ales de vitamina A și C, potasiu, acid folic și fibre. Dacă alegi ardeii mai picanți vei oferi o savoare aparte mâncării.

În plus, poți să îi consumi în diferite forme de la cruzi la copți, în salate sau în diverse preparate.

Secretul lor constă în multitudinea de vitamine la care se adaugă și celebra capsaicină pentru proprietățile anticoagulante, care te apără de infarctul miocardic cât și de un posibil atac cerebral vascular.

Sursă bună de acid folic

În primul rând ardeii conțin o doză sporită de vitamina C care ajută la absorbția fierului în organism și în același timp îți aduce un aport de vitamina B6 și acid folic care previn apariția anemiei.

Vitamina A ajută la susținerea vederii sănătoase, și din fericire se regăsește din plin în ardei, indiferent de soiul său.
Antioxidanții și licopenul fac echipă bună și transformă o simplă legumă într-un super aliment ce nu ar trebui să lipsească din alimentația ta în nici un sezon.

Coace o cantitate mai mare de ardei și pune-i la congelator pentru a-i consuma oricând dorești.

În plus, ține cont de faptul că ardeii te vor ajuta să consumi mai multe calorii, deoarece ardeii roșii și mai dulci activează termogeneza și cresc astfel rata metabolismului, deci încă un motiv pentru care nu ar trebui să îi ocolești toamna asta.

Află care sunt beneficiile consumului zilnic de ardei AICI

Proprietăți curative

Conțin o doză mult mai mare de vitamina C decât portocalele, astfel că sprijină sistemul tău imunitar. Dacă îți place mai mult gustul gogoșarului, trebuie specificat că și acest soi de ardei are proprietăți extraordinare asupra sănătății tale.

În cazul în care te confrunți cu afecțiuni precum guta sau artrita, tinctura de gogoșar este extrem de benefică în a calma durerile specifice.

Iar dacă alegi să pui la macerat un gogoșar în ulei de măsline pentru maxim 10 zile, vei obține cel mai bun tratament pentru durerile de gât sau pentru a trata răgușala. Poți să folosești acest leac, mai ales uleiul pentru a calma durerile provocate de entorse.

Dacă i-ai pus la murat, ai obținut atracția tuturor meselor din sezonul rece, și totodată un remediu pentru un tranzit corespunzător, pentru a te scăpa de crunta mahmureală sau pentru a arde cât mai multe calorii.

Deci iată cât de benefic poate fi un simplu aliment.

Ardeiul capia, bogat în betacaroten

Dintre toate sortimentele de ardei, ardeiul capia îți oferă cantitatea cea mai mare de betacaroten, și îl poți consuma sub ce formă dorești de la copt pe plită și pus apoi în oțet până la aperitiv cu brânză sau în clasica salată.

De asemenea poți opta pentru punerea lui la uscat și apoi adaugat în diverse sortimente de mâncare. Nu trebuie pierdut din vedere nici faptul că ardeiul joacă un rol important în obținerea unei porții de zacuscă extrem de gustoasă și sănătoasă, dacă nu exagerezi cu cantitatea de ulei.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account