Migdalele alungă arsurile stomacale

Scad aciditatea gastrică
Substanțele nutritive pe care corpul le preia din migdale reglează nivelul de enzime digestive implicate în procesul de producere a lichidului biliar și în acela de extragere a substanțelor nutritive din alimente. De aceea, migdalele se numără printre alimentele care pot reduce aciditatea gastrică, prevenind arsurile de stomac.
Migdalele conțin și probiotice, ceea ce face alimentele potrivite după o perioadă de excese culinare. Sunt o alegere bună pentru stimularea eliminării toxinelor și pentru menținerea echilibrului florei bacteriene de la nivelul stomacului și intestinelor.
Știai că…
…o mână de migdale pe zi, mâncate timp de 2 luni, ajută la repopularea intestinelor cu bacterii benefice, Bifidobacterii și Lactobacili?
Scad greutatea corporală
Ca și alunele, nucile, alunele de pădure, migdalele normalizează nivelul glicemiei, îți asigură senzația de sațietate și accelerează metabolismul. Mâncate frecvent, te ajută să nu te îngrași. Deși sunt bogate în grăsimi, este vorba despre unele benefice.

Citește și: Cum se face laptele de migdale-VIDEO
Previn osteoporoza

Include zilnic în dietă migdale. Îți vei asigura mineralele necesare pentru o stare de bine, precum magneziul și fosforul. În plus, acestea îți păstrează oasele puternice, sănătoase, previn osteoporoza și apariția cariilor.
Iarna, te feresc de problema pielii uscate

Consumul de migdale ajută în aceste cazuri, îmbunătățesc și circulația sângelui, păstrează hidratarea pielii, deoarece sunt o sursă bună de vitamina E și antioxidanți. Acestea întârzie îmbătrânirea prematură, în condițiile în care poluarea și stresul oxidativ cauzat de o dietă lipsită de antioxidanți afectează pielea.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account