Merele previn dezechilibrul hormonal

Banalele mere trebuie să continue să fie prezente în dieta ta. Conțin fitoestrogeni, hormoni vegetali care contribuie la reglarea hormonală, previn cancerul mamar, bolile de inimă, osteoporoza. Un măr pe zi îți aduce și flavonoide, cu efect antioxidant, îți asigură o digestie ușoară.

Previi inflamațiile cu semințe de in

Ceea ce au special semințele de in este un tip de fitoestrogeni numit lignani, care au efect antiinflamator și de scădere a nivelului de colesterol rău“. Pune 2-3 lingurițe de semințe în iaurt, salate, peste cereale integrale. Pentru a-ți menține echilibrul hormonal, poți alege și semințe de susan și de dovleac.

Un pahar de lapte de soia previne osteoporoză

Nu doar bolile de oase pot fi prevenite dacă bei mai des lapte de soia, ci și hipercolesterolemia (creșterea nivelului de colesterol). Și acest aliment îți furnizează fitoestrogeni naturali.

Știai că…

… soia conține o proteină care accelerează metabolismul și menține greutatea corporală?

Redu riscul de cancer mamar mâncând mai des broccoli

Nu numai broccoli, ci și conopida și varza îți aduc un plus de fitonutriente care previn formarea și evoluarea tumorilor canceroase, cu atât mai mult pe cele mamare favorizate și de un nivel crescut al hormonilor estrogen.

Pont

Mănâncă măcar un broccoli pe săptămână pentru a-ți reduce riscul de cancer!

Menține-ți greutatea cu ulei de măsline

Pentru reglarea metabolismului și menținerea greutății pune cât mai des în salate ulei de măsline. Grăsimile monosaturate procurate din uleiul de in inhibă producerea de hormon leptină. Vei face o schimbare benefică pentru sănătate dacă vei înlocui, pe cât posibil, margarina și untul cu uleiul extravirgin de măsline.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account