În ele găsești cea mai mare cantitate de vitamina C!

Un aspect destul de important ce ar trebui precizat este faptul că există persoane care pe parcursul vieții se pot confruta cu o deficiență severă de vitamina C, aspect ce favorizează apariția scorbutului, o afecțiune rară caracterizată mai ales prin scăderea nivelului de colagen din organism într-un mod drastic.

Vitamina C joacă un rol extrem de important în organism de la faptul că favorizează menținerea sănătății pielii și participă intens la formarea colagenului natural, până la lupta împotriva acțiunii radicalilor liberi. Ajută de asemenea și la îmbunătățirea absorbției de minerale cât și la menținerea sănătății gingivale și dentare.

De câtă vitamina C avem nevoie?

Specialiștii afirmă faptul că zilnic avem nevoie de aproximativ 75 miligrame de vitamina C pentru ca organismul uman să funcționeze corespunzător.
În felul acesta o singură portocală îți va furniza u aport de aproximativ 80 de miligrame de vitamina C, dar în același timp îți fa furniza și o cantitate optimă de fibre astfel încât digestia să fie susținută să funcționeze corespunzător.

Poți alege să îți începi dimineața consumând un fresh de citrice sau un smoothie și să înlocuiești cana de cafea cu una de ceai verde.

Nici kiwi-ul nu ar trebui să fie exclus din dieta ta, un astfel de fruct pe zi îți va aduce un aport de 64 de miligrame de vitamina C.

Află de unde poți să procuri vitamina C AICI

Și legumele conțin vitamina C

Deși s-a creat o imagine precum vitamina C s-ar găsi doar în citrice, există o doză esențială și în anumite legume pe care ar fi indicat să le consumi cât de des poți în această perioadă mai ales.

Astfel că o jumătate de cană de ardei gras roșu consumat în stare crudă îți furnizează aproximativ 95 de miligrame de vitamina C, în timp ce ardeiul gras verde doar 60 de miligrame iar o jumătate de cană de varză de Bruxelles în jur de 48 de miligrame.

Indicat ar fi să consumi legume în starea lor naturală pentru a beneficia de o cantitate cât mai mare de antioxidanți, vitamine și minerale.

Știai că…

… vitamina C ajuta la vindecarea rănilor? Datorită faptului că ajută la stimularea producției de colagen, prezența vitaminei C în organism accelerează procesul curativ în caz de arsuri, răni grave, protejând totodată și împotriva stresului.

…îmbunătățește circulația sangvină, contribuie la dilatarea vaselor de sange și previne afecțiuni precum angina pectorală, tensiune arterială sau atac de cord?

… contribuie la eliberarea căilor respiratorii, reduce bronhoconstricția indusă de efortul fizic intens?

…este un bun reemdiu împotriva astmului?

…vitamina C este eficientă mai ales în lupta împotriva bolilor neurologice?

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account