Idei sănătoase pentru cină

Cu cât vei fi mai disciplinat și nu te vei abate de la țelul tău, și anume o siluetă frumoasă și sănătoasă, vei observa cum cuvântul dietă se va transforma într-un stil de viață.

Nu trebuie să faci abuz de nimic, însă ar fi recomandat ca în alimentația ta să predomine legumele.

Când nu știi ce să prepari astfel încât să fie și bun, și sănătos și sațios, citește indicațiile de mai jos.

Cartofi dulci copţi

Daă îți place dovleacul copt atunci sigur vei consuma cu placere și cartofii dulci. Cea mai simplă modaitate de a-i prepara este să îi speli bine, să îi crestezi puțin și apoi să îi dai la cuptor până când se coc.

Ulterior îi poți consuma alături de fesole trasă la tigaie alături de ceapă și ardei, sau poți să îi consumi împreună cu o cremă de brânză.

Pentru un plus de savoare folosește pe lângă condimente și pătrunjelul.

Supă-cremă de mazăre

Mazărea este una dintre legumele acestui sezon, la care poți apela cu încredere. Iar supa cremă de mazăre se poate face rapid, ușor și este și sațioasă. Are un aport de vitamine și minerale extrem de benefic pentru organismul tău.

Tot ce trebuie să faci este să pui la fiert o ceapă tăiată mărunt, o rădăcină de pătrunjel tăiată, o bucată de țelină la fel tăiată mărunt și un cartof tăiat în patru.

Lasă-le vreo 10 minute la fiert, apoi adaugă mazărea. Când a fiert șia caesta pune supa în blender, condimenteaz-o după gust și astfel ai obținut o supă cremă delicioasă și sănătoasă.

La prânz dacă alegi să consumi această supă, o poți consuma alături de crutoane, seara renunță la ele.

Află cât de important este sistemul limfatic AICI

Salată de legume cu quinoa

Fierbe la fiecare masă un bol de quinoa, ori de câte ori dorești să o consumi ș amestec-o cu o mână de pătrunjel tocat fin, o ceapă verde, eventual dacă îți place poți să adaugi și spanac, un ardei gas și la fel opțional și năut fiert.

Și uite așa obții o masă extrem de sănătoasă, sațioasă și ușoară pentru cină.

Salată grecească de paste

Alege varianta de paste integrale, după ce le-ai fiert adaugă brânză feta, măsline, ceapă roșie, cstraveți, roșii, oregano și bineînțeles ulei de măsline.

Pastele le poți consuma fără nici un fel de probleme alături de legume atunci când nu consumi carne.

Lipii cu linte și avocado

Un dintre cele mai simple și rapide combinații, poți pune câteva minute lipiile într-o tigaie pe fiecare parte și apoi să le umpli cu o pastă facută din avocado bien copt, zeama de la o lămâie și o rișie tăiată cubulețe, puțin oregano și ulei de măsline.

Poți de asemenea să umpi lipiile cu hummus, avocado, pătrunjel sau alte ierburi aromatice.

Te poți juca cu gustul și aromele în funcție de preferințe și disponibilitate.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account