Exerciții fizice care-ți condimentează viața sexuală

Beneficiile mișcării făcute în mod constant sunt extrem de bune și sănătoase asupra întregului organism, însă sunt și un ingredient esențial pentru a condimenta relația de cuplu, deoarece exercițiile fizice te pot ajuta în momentele intime, mai mult decât ai fi crezut.

Poți să practici exercițiile fizice oriunde, acasă, la birou, pe stradă, nu este neaparat nevoie să mergi la sală, însă efectele minunate se vor observa din cap până în picioare.

Experții YouBeauty afirmă că anumite exerciții fizice te pot ajuta să îți uimești partenerul de cuplu și să te bcuuri de fiecare moment în pielea ta.

Sportul te ajută să capeți mai multă elasticitate, încredere în aspectul tău fizic și îți oferă o stare de bine datorită endorfinelor ce se eliberează în organism.

Lucrează musculatura centrală

Un exercițiu simplu pe care îl poți face acasă, ai nevoie de o saltea pe care să te așezi cu fața în sus. Ține talpa pe podea, genunchii îndoiți și depărtați astfel încât să fie pe aceiași linie cu linia umerilor. Brațele ai grijă să fie pe podea pe parcursul întregului exercițiu și apoi ridică bazinul de pe podea. Repetă acest exercițiu de 10 ori per serie. Ai nevoie de 4 serii.

Dacă vrei un nivel mai greu poți alege să plasezi o greutate la nivelul șoldurilor, astfel vei lucra mult mai intens musculatura centrală.

Află cum poți să faci mișcare la birou AICI

Ai grijă de articulații

Include în rutina ta zilnică genuflexiunile, vei observa cum într-un timp foarte scurt aspectul picioarelor tale se va evidenția și vei căpăta mai multă rezistență. Poți să le faci oriunde, acasă, la birou, iar dacă vrei un grad de dificultate mai mare poți să apelezi la o bandă elastică pe care să o așezi la nivelul genunchilor. Încordează mușchii fesieri și execută corect genuflexiunea.

Tot cu ajutorul benzii elastice așează-te în genunchi cu sprijn pe brațe și ridică câte un picior flexat în lateral ținând banda elastică la nivelul genunchilor.

Atât coapsele cât și mușchii fesieri sunt intens solicitați, iar rezultatele vor fi mai mult decât uimitoare. Poți pe lângă ridicarea piciorului în lateral să îș ridici în sus ca și cum ai împinge călcâiul spre tavan. Efectul este același ca la primul exercițiu, de tonifiere și remodelare.

Axează-te pe zona lombară

Cea mai bună modalitate de a-ți lucra toată musculatura este cu ajutorul exercițiului cunoscut sub denumirea de plank. Așează-te în poziție de flotare, sprijinindu-te pe antebrațe și menține bazinul ridicat astfel încât linia spatelui să fie dreaptă.

Menține această poziție cât de mult poți, nu uita să inspiri și să expiri. Treptat vei observa cum vei căpăta rezistență și vei putea menține această poziție mai mult timp. Musculatura lombară și cea abdominală vor fi intens solicitate și pe lângă performanțele fizice te vei mândri și cu cele sexuale.

Cu cât vei fi mai activ din punct de vedere fizic cu atât vei avea parte de mai multă placere pe toate planurile iar sănătatea nu îți va juca feste.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account