Cum să-ți ții mereu silueta sub control

Primul lucru de care trebuie să ții cont atunci când vrei să ai rezultate în ceea ce privește suma kilogramelor tale este că trebuie să dispară cuvântul dietă definitiv atât din vocabularul cât și din obiceiurile tale.

Începe prin a observa partea bună a lucrurilor și a conștientiza faptul că mai presus de toate ai nevoie să îți păstrezi sănătatea.

Renunță la numărarea caloriilor

Metabolismul fiecărui om este diferit, iar gândirea conform căreia trebuie să consumi un anumit gramaj sau anumite calorii este greșită.

În felul acesta vei transforma orice masă într-un chin și în loc să savurezi bucatele le vei privi ca pe un dușman, aspect deloc favorabil pentru starea ta psihică.

Obișnuiește-te să iei micul dejun dimineața, întotdeauna. Și nu sări niciodată peste mesele importante ale zilei.

Dietele repetate va transforma metabolismul astfel încât la menopauză acesta va deveni tot mai lent, deci renunță la diete și alege un stil de viață echilibrat.

Refuză variantele dietetice

Orice calorie contează pentru organismul tău, însă în loc să îi furnizezi 10 calorii slabe mai bine 2 puternice. Totul constă în a mânca calitativ și nu cantitativ.

Nu te duce la cumpărături atunci când simți senzația de foame, atunci tentația este mult mai mare pentru a achiziționa produce calorice nesănătoase.

În plus trebuie să acorzi atenție valorilor colesterolului și a trigliceridelor pentru a nu te confrunta ulterior cu probleme de sănătate. Motiv pentru care ar fi indicat să renunți la tot ce înseamnă mezeluri, produse de patiserie, prăjeală, carne tocată mai ales.

Cât mai mult pește

O sursă ideală de Omega-3 care va avea grijă de sistemul tău cardiovascular, acționând asupra colesterolului bun, poate înlocui carnea cu succes având grijă de sănătatea ta.

Îți oferă senzația de sațietate și e prietenos cu cântarul.

Nici lactatele nu sunt de evitat, lactatele bune îți oferă un aport de calciu necesar masei osoase.

Hidratarea este esențială

Nu aștepta să simți senzația de sete, asigură-te că ai un pahar de apă la îndemână mereu și chiar și cafeaua o bei alătur de un pahar de apă.

În plus, cafeaua ajută la deshidratare, deci încă un motiv în plus să bei apă. Va stimula metabolismul să ardă mai multe calorii și să elimine mai multe toxine.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account