Cum să-ți îngrijești corect picioarele

Cu cât ai parte de un confort mai mare la nivelul picioarelor cu atât mai sănătos vei fi. Știi că la nivelul tălpilor se regăsesc anumite puncte nervoase cunoscute ca fiind puncte reflexogene ce corespund organelor din corp.

Dacă stai bine să te gândești de asemeena am putea spune că din tot organismul tău, picioarele au parte de cea mai grea trerabă, trebuie să susțină greutatea corpului și să îl deplaseze dintr-o parte în altă.

Astfel că, este necesar să acorzi o atenție sporită îngrijirii lor, pentru a nu te confrunta ulterior cu dureri articulare, de șold, genunghi sau chiar de spate.

Alege să îți întărești musclatura picioarelor pentru a evita astfel multe probleme ulterioare.

Masează-ți picioarele seara

Mai ales seara la dus sau după nu uita să îți masezi picioarele, în primul rând vei contribui activ la hidratarea pielii și totodată vei ajuta la normalizarea și îmbunătățirea circulației sangvine.

Aplică puțină presiune la nivelul tălpii și vei observa cum zona se va încălzi instant. Stai întins în pat, îndoaie ușor genunchii astfel încât să ajungi cu talpa la nivelul coapsei celuilalt picior și începe apoi masajul tălpii pornind de a degetul mare coborând spre călcâi.

Aplică același tratament și la celălalt picior.

Nu uita nici de băile calde pentru picioare în care poți adăuga o linguriță de bicarbonat (acesta va combate eventualele infecții fungice) cât și diferite plante, de la mușețel, la lavandă.

Află ce afecțiuni poți trata cu ceaiul de mușețel AICI

Mergi pe vârfuri

Cu siguranță ai observat că balerinele au niște picioare frumoase și zvelte, în mare parte se datorează antrenamentelor făcute pe vârfuri.

În felul acesta ele își întăresc musculatura picioarelor, consolidând în același timp ligamentele.

Este suficient să stai în jur de 20 de secunde pe vârfuri, sau chiar să mergi pe vârfuri, apoi este necesară o pauză de 10 secunde după care poți repetă acest exercițiu de până la 5 ori. În doar o săptămână vei observa rezultatele.

Antrenează-ți gleznele

O parte destul de importantă atunci când vorbim dspre picioare, gleznele trebuie să fie destul de mobile și flexibile pentru a nu te confrunta ulterior cu dureri musculare sau articulare.

Cel mai bun exercițiu pe care îl poți face în această idee este să te așezi pe spate, să extinzi piciorul și să rotești apoi piciorul în sensul acelor de ceas.

Repetă această mișcare de cel puțin 10 ori pentru fiecare picior.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account