Cum să scapi de balonare cu ajutorul sportului

Cu un pic de ambiție și o schimbare în dieta ta zilnică vei putea să observi rezultate vizibile și în plus vei scăpa și de grăsimea abdominală.

Scapă atât de indigestie cât și de senzația de balonare, cu doar câteva minute de exerciții zilnice.

Lucrează la saltea

Chiar la tine acasă, dimineața imediat cum te-ai dat jos din pat, întinde-te pe o saltea de yoga și strânge genunchii la piept. Ține-i acolo 2 minute, timp în care trebuie să te concentrezi pe respirație.

După aceste două minute întinde picioarele pe saltea, respiră adânc de 2-3 ori și apoi ridică genunchii la piept. Repetă acest exercițiu de 3 ori, vei observa cum organismul tău se va simți mult mai relaxat și mai energic.

Află care sunt exercițiile fizice pentru a-ți mări performanțele sexuale AICI

Relaxează musculatura

După ce ai făcut primul exercițiu rămâi întins pe saltea, îndoaie genunchii pe partea opusă și presează-i cu mâna opusă.

Este necesar să rămâi în această poziție în jur de maxim 2 minute, apoi să schimbi partea.

Repete de asemenea aceste exercițiu de 3-4 ori, concentrându-te pe respirație și fără să faci mișcări bruște.

Inițial îți va fi mai greu să ajungi cu genunchii pe saltea, însă în timp vei căpăta mai multă flexibilitate.

Poziția podului

Celebra mișcare de gimnastică are multiple beneficii asupra sănătății tale. Din poziția întins pe spate de pe salteaua ta de sport, încearcă să te ridici în poziția podului.

Concentrează-te de asemena să respiri corect. Această poziție va contribui substanțial la o mai bună funcționare a sistemului digestiv.

Repetă acest exercițiu de 4-5 ori, între repetări ai grijă să revii la poziția de întins pe spate și încearcă să ții mijlocul cât mai lipit de saltea.

O altă poziție extrem de benefică este cea a scaunului, practic ar trebui să te gândești că stai pe un scaun imaginar. Ține spatele drept și împinge pieptul în față.

Toată musculatura trunchiului inferior se va contracta, iar arderile ce vor începe imediat după adoptarea acestei poziții se vor menține un timp îndelungat.

Ai grijă să încordezi și abdomenul, mai ales pe cel inferior.

Nu renunța niciodată la întinderi, sunt excelente atât pentru coapse cât și pentru a elimina mai ușor grăsimea abdominală.

Pentru asta întinde un picior în spate iar la celălalt picior trebuie să îndoi genunchiul în timp ce ții mîinile ridicate paralele pe lângă urechi.

Pentru o mai bună circulație periferică

Știi celebra vorbă din popor „stau cu picioarele pe pereți”? Ei bine, în acest caz se aplică foarte bine. Fie că stai în pat fie că stai pe salteaua ta de exerciții asigură-te că ai spatele drept și ridică picioarele astfel încât între unghil dintre picioare și abdomen să se formeze un unghi de 90 de grade.

Menține această poziție 1-2 minute, apoi vei observa cum circulația periferică se va intensifica și totodată va contribui la reglarea tranzitului intenstinal.

Nu negliza nici alimentația, aceasta trebuie să fie predominantă în legume, hidrataeză-te corespunzător și nu sări peste orele de somn.

Dacă vei respecta aceste indicații, în mai puțin de o lună vei vedea diferența.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account