Cum să ai genunchi frumoși timp îndelungat

Imaginea de ansamblu a picioarelor frumoase poate fi dată peste cap de aspectul nu tocmai estetic al genunchilor.

O parte asupra căruia nu se pune foarte mult accentul însă în timp devine vizibilă evoluția sa, genunchii pot fi dovada unei afecțiuni la nivel articular sau datorită prezenței țesutului adipos.

Dacă nu te confrunți cu probleme de ordinul cicatricilor post operatorii la nivelul lor și ceea ce te deranjează este doar forma lor, acum o poți lucra astfel încât să fii 100% mulțumit de imaginea lor.

O musculatură bine întreținută aduce multiple beneficii și nu doar de ordin fizic.

Importanța genuflexiunilor

Un abdomen sănătos și frumos cere mici sacrificii, mai ales că nu este o zonă atât de activă precum zona picioarelor. Astfel că, dacă te confrunți cu aspectul inestetic al genunchilor, cea mai bună modalitate de a remedia acest aspect o reprezintă efectuarea genuflexiunilor aproape zilnic.

Dacă nu ai timp să faci măcar două serii a câte 10 repetări, alege să urci pe scări câte două trepte alternând cu câte o treapă, în loc să urci cu liftul.

Nu uita nici de exercițiul clasic al genuflexiunii, și anume, stând cu picioarele departate la nivelul umerilor, cu greutatea repartizată pe ambele tălpi, execută genuflexiunea având grijă să ai în permanență spatele drept, abdomenul încordat, umerii înapoi și privirea înainte.
La fiecare revenire în poziția inițială asigură-te că încordezi fesierii, astfel musculatura coapsei va fi permanent tensionata; genunchii rămân ușor flexați și astfel vor păstra tensiunea din musculatura participantă la acest exercitiu.

Află care sunt avantajele antrenamentelor la perete AICI

Nu uita de masaj

Sigur ai încercat până acum cam mai toate cremele și uleiurile pentru a trata acest inconveniat al aspectului picioarelor tale.

Oprește-te din a mai experimenta și relaxează-te. Masajul de relaxare este mult mai eficient decât un masaj anticelulitic.

Organismul tău are nevoie de relaxare atât din punct de vedere mintal cât și fizic.

În timpul masajul se va activa circulația sangvină și cea limfatică, te vei deconecta și organismul tău va funcționa mult mai bine ulterior.

Seara, după o zi lungă și obositoare la serviciu, apelează la un duș scoțian și stai măcar 10 minte apoi cu picioarele mai sus decât poziția corpului.

Beneficiile exercițiilor izometrice

Plank-ul sau planșa este un exercițiu de izometri ce antrenează toată musculatura corporală, astfel că poți să o faci din mai multe unghiuri și poziții încât să obții efectele dorite.

Poziția clasică presupune să adopți poziția de flotare cu sprjin pe antebrațe și să ridici bazinul astfel încât spatele să fie drept și toată musculatura încordată.

Crește treptat timpul de execuție de la 10 secunde în sus.

O altă variantă este aceea din pozitia stând cu picioarele apropiate, genunchii flexați, spatele drept, brațele întinse în față și călcâiele ridicate, menții poziția timp de aproximativ 20 de secunde. Acest exercițiu te va ajuta să tonifici musculatura coapsei și în același timp îți dă posibilitatea să execuți mișcări foarte lente pentru a ridica nivelul de dificultate al exercițiului.

Repetarile exercițiilor trebuie să fie în funcție de fiecare executant în parte iar pentru a fi eficiente trebuie executate corect!

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account