Cu ce poți înlocui carnea în post?

În acestă perioadă este la mare căutare orice produs care din punct de vedere nutrițional poate înlocui cu succes carnea.

Acum poți profita și să consumi cât mai multe fructe și legume, pentru a-ți ajuta organismul să funcționeze mai bine și a avea resursele necesare să te ferească de virusurile sezoniere.

Dacă ești mare consumator de carne, trebuie să încerci și celelelate variante de alimente la fel de sațioase precum carnea, și extrem de pline de nutrimenți benefici.

Ciupercile, o variantă sănătoasă

O sursă naturală de fibre, vitamine B și acid folic ce îți oferă totodată și o cantitate semnificativă de proteine. Profită de ele pe perioada postului și combină-le după placul tău, se prepară ușor și susțin buna funcționare sănătosă a organismului tău.

Poți să înlocuiești carnea inclusiv la prepararea sarmalelor cu ciuperci. O altă variantă de substitut al cărnii pe proada postului și nu numai este vânăta, gustoasă, sațioasă și sănătoasă atunci când nu folosești prea mult ulei la prepararea ei.

Află ce se petrece în corpul tău când ții post AICI

Conopida, sursă de proteină

Chiar dacă te-ai obișnuit cu ideea că pentru a-ți procura doza de proteină ai nevoie de carne, iată că și legumele îți pot oferi proteine de calitate, conopida încadrându-se cu brio în această categorie.

Chiar dacă la prima strigare pare greu de folosit la prepararea diferitelor preparate, cu puțină imaginație vei obține mult gust în farfurie.

Fie că e vorba despre supa cremă, salată, plăcintă sau orice alt fel de preparat, conopida este o variantă sănătoase pentru a înlocui carnea pe perioada postului.

Cartoful, vedeta alimentară

Nelipsitul cartof, folosit de obicei drept garnitură lângă o bucată de carne la grătar, acum este vedeta din bucătărie. Poți să îl consumi fiert, la cuptor sau în supă cremă ori ciorbe de legume. Evită să-l prăjești și alege mai des varianta de cartof dulce.

Te va ajuta să ai parte de o masă copioasă, sațioasă și sănătoasă atât timp cât nu îl combini cu pâine.

Tot în categoria de proteine vegetale intră și fasolea cu mazărea. Bucură-te de această perioadă, curăță-ți organismul și vitaminizează-l cu ajutorul legumelor și fructelor din plin.

În plus, profită de zilele cu dezlegare la pește pentru a-i oferi organismului o doză benefică de acizi grași de tipul Omega-3 din pește.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account