Cu aceste 5 trucuri ajungi la greutatea dorită!

Dacă ai încercat tot soiul de diete și nici una nu a funcționat, dacă ai redus numărul de calorii consumate și te-ai apucat să mergi la sală în mod constant și totuși nu vezi rezultate, atunci este momentul să apelezi la câteva trucuri pe cât de eficiente, pe atât de simple.

Atunci când vrei să ții în frâu kilogramele, cea mai mare pare din atenția ta trebuie să se îndrepte asupra hormonilor responsabili cu problema greutății.

Iar pentru acest fapt ai nevoie de câteva mici ponturi ce o dată adoptate în stilul tău de viață trebuie să-ți devină un ritual.

1. Nu te grăbi când mănânci

Nu degeaba se spune că atunci când iei masa nu trebuie să vorbești și mai ales când ai gura plină. În felul acesta nu se vor produce goluri de aer în stomac, iar procesul digestiv se va desfășura fără nici un fel de obstacole.

În plus, din momentul în care începi să mănânci, ai nevoie în jur de 20 de minute pentru ca hormonul ce declanșează senzația de sațietate, și anume leptina, să se activeze și să instaleze senzația de sațietate.

În caz contrar, atunci când te grăbești, organismul va asimila o cantitate mai mare de mâncare pe care o va digera foarte greu ulterior. Mâncatul pe fugă sau repede vine la pachet cu mestecatul rapid, aspect ce îngreunează de asemenea digestia.

2. Concentrează-te pe calitate și nu pe cantitate

Pentru sănătatea ta sunt recomandate alimentele bogate în grăsimi bune dintre care amintim avocado, peștele (bogat în Omega-3), uleiul de cocos.

Grăsimile bune te vor ajuta să îți crești nivelul de energie și să o menții mai mult timp, și în plus senzația de sațietate se va menține timp îndelungat. Astfel nu vei mai fi tentat să consumi alimnete nesănătoase.

Află cum poți să faci simplu și eficient mișcare la birou AICI

3. Evită să sari peste micul dejun

Dimineața pe stomacul gol, imediat cum te-ai ridicat din pat obișnuiește-te să bei un pahar de apă. Așa ar trebui să înceapă fiecare zi, pasul doi fiind micul dejun. Acest obicei trebuie să fie precum aerul pentru tine. Marea majoritate a persoanelor care nu servesc micul dejun ajung să aibă probleme cu greutatea, în special cu grăsimea abdominală.

Micul dejun nu trebuie să fie mai târziu de o oră din momentul trezirii, altfel leptina nu se va mai activa și în loc să pierzi din greutate, tu vei câștiga un mic surplus în fiecare zi.

Alege să consumi la micul dejun ouă, reprezintă o sursă bună de proteine, care te va ajuta să scapi de țesutul adipos din zona abdominală. Și fibrele sunt un must have al sănătății tale, ajută la menținerea unui tranzit sănătos și eficient.

4. Nu uita de vitamine

În primul rînd ai nevoie de mișcare, de soare, pentru ca astfel, prin intermediul luminii solare îi vei oferi organismului tău o porție sănătoasă de vitamina D, care te va ajuta să îți amplifici metabolismul.

Vitamina D, mai ales cea obținută pe cale natură, te va ajuta în lupta împotriva surplusului de kilograme.

Nu te gândi să mergi la solar, efectul este taman invers, iara tunci când ieși din casă nu uita niciodată de protecția solară, orice cremă cu factor protector care să te protejeze de îmbătrânirea prematură a tenului.

5. Practică un tip de sport

Indiferent că mergi pe jos, alergi, joci tenis sau mergi la sală, mișcarea nu poate decât să aducă și mai multe beneficii. Grăsimea se topește mult mai repede și mai ușor în timpul exercițiilor aerobice.

Mergând cu bicicleta arzi mai multe calorii. Important este să nu faci abuz de exercițiile de forță și să te concentrezi pe puls. De asemenea înnotul, dansul, sunt activități care îți pot fi de mare folos.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account