Cel mai bun mix matinal, ideal pentru articulații sănătoase

Prima masă a zilei este considerată ca fiind combustibilul necesar pentru a avea energie pe tot parcursul zilei și pentru a menține un echilibru în procesele derulate de organism.

Printre cele mai indicate alimente pe care ar fi bine să le consumi dimineața se regăsesc fructul de avocado, oleginoasele și bananele.

Diversitatea este cheia unei alimentații corecte, iar fructele de avocado reprezintă o sursă bună de acizi graşi esenţiali.

Avocado îți crește imunitatea

Un aliment ideal pentru sănătatea fiecăruia mai ales că într-un singur fruct de avocado se regăsesc 20 de vitamine și minerale, dintre minerale, de menționat este potasiul, excelent mai ales pentru buna funcționare a sistemului cardiovascular.
Pe lângă grăsimile mononesaturate și polinesaturate, avocado mai conține vitaminele C, E, betacaroten și luteină, care au tot afect antioxidant, contribuind la o imunitate puternică.

Avocado poate fi combinat în diferite moduri în funcție de gust și de preferințe, pe tot parcursul zilei.

Banana, super-aliment

Îți oferă substanțe nutritive de care ai nevoie zinic. De aceea, bananele sunt considerate cele mai sănătoase fructe. Nu conțin grăsimi, iar nivelul de zahăr este foarte redus.

Trebuie menționat faptul că bananele au o cantitate de apă similară cu cea din corpul uman și anume 75% apă.
De cele mai multe ori, câteva banane te pot scoate din situații neplăcute, mai ales dacă te confrunți cu o criză de calciu sau îți scade glicemia. Sunt de asemenea recomandate în cazul mahmurelilor, pentru că absorb alcoolul din organism.

Nici fructele oleaginoase nu sunt mai prejos, acestea având un mix bun de vitamine dintre care complexul vitaminic B, A, C, D,E, K și minerale precum potasiu, magneziu,caliu, fier, antioxidanți și acizi grași esențiali.

Află cum se gătește corect avocado AICI

Micul dejun ideal

Pentru a obține un mic dejun sănătos, sățios și rapid de făcut ai nevoie de un avocadă, o banană, o jumătate de lămâie fără coajă și o cană de lapte de migdale, cânepă, nuci sau soia, în funcție de preferințele tale, însă neapărat să fie vegetal.

Pentru un gust mai bun poți să adaugi turmenic, scorțișoară, pulbere de ghimbir, cuișoare sau cardamon.

Pune toate ingredientele de mai sus într-un blender și mixează-le până obții o pastă fină pe care o consumi imediat.

Beneficiile mixului matinal?

În primul rând, datorită mixului de substanțe nutritive, acest mic dejun va contribui la normalizarea tensiunii arteriale, va menține colesterolul rău într-o valoare corespunzătoare, va accelera metabolismul, favorizând în felul acesta slăbirea.

Pe lângă faptul că stimulează digestia, contribuie la menținerea sănătății pielii și combate efectele nocive ale fumatului.

Vei observa cum durerile articulare se vor diminua tocmai pentru că îi vei oferi organismului tratamentul ideal pentru a funcționa într-o formă corectă. Nu în ultimul rând, ajută la prevenirea instalării osteoporozei.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account