Ce se întâmplă în corpul tău dacă la micul dejun bei acest smoothie?

Sănătatea înseamnă în primul rând disciplină, astfel că micul dejun reprezintă primul pas ce trebuie făcut în fiecare zi.

În cazul în care nu reușești să mănânci dimineața, ar trebui să încerci să bei un pahar de suc de spanac, acesta consumat mai ales pe stomacul gol îți oferă o serie de beneficii extrem de necesare organismului tău.

Plin de vitamine, minerale şi fitonutrienți, spanacul acţionează precum un veritabil antioxidant protejând structura celulară cât şi ADN-ul.

Considerat ca fiind un super-aliment, și totodată una dintre cele mai hrănitoare legume de care ne putem bucura atât în salate, cât şi în preparatele calde.

Tratează anemia

Sucul de spanac făcut proaspăt în casă este ideal mai ales dacă vrei să contribui la buna funcționare a ficatului și a vezicii biliare, iar în cazul în care organismul este slăbit din cauza anemiei de fier mai ales, este cel mai bun tratament.

Consumul de spanac crud este modalitatea cea mai bună pentru a ajuta sistemul digestiv să se curețe și să se regenereze, dar este ideal și pentru tonifierea aparatului cardiovascular.

Este și un bun diuretic, care totodată facilitează eliminarea viermilor intestinali, stimulează formarea secrețiilor gastrice, pancreatice și biliare și oferă un efect tonic sistemului nervos.

Bogat în potasiu cu un conţinut scăzut de sodiu este de un real ajutor pentru persoanele cu tensiune arterială crescută. Potasiul scade tensiunea arterială, în timp de sodiul o creşte. De asemenea, acidul folic din spanac contribuie la reducerea hipertensiunii arteriale şi relaxează vasele de sânge, menținând în același timp un fluxul sanguin adecvat.

Află cum poți slăbi cu ajutorul spanacului AICI

Alungă constipația

Ai nevoie să consumi aproximativ 500 mililitri de suc de spanac în cazul în care te confrunți cu probleme digestive mai ales constipație, spanacul are o acțiune blândă asupra sistemului digestiv și într-o lună te va ajuta să îmbunătățești considerabil activitatea sistemului digestiv.

În plus, consumul cu regularitate de spanac, mai ales în stare crudă va avea un efect pozitiv asupra sănătății orale, prevenind apariția inflamațiilor gingivale. Poți opta să îl combini cu sucul de morcovi și astfel vei avea parte și de o doză bună de betacaroten.

Cum se prepară sucul de spanac

Spală bine un pumn de frunze de spanac și punele în blender. Adaugă un pahar de apă și zeama de la o lămâie.

Opțional poți adăuga 3-4 morcovi, o mână de pătrunjel și 2 mere mici.

O altă alternativă ar fi să amesteci spanacul cu castravete, măr, țelină și ghimbir.

Indiferent de combinația aleasă nu uita ca atunci când faci smoothie sau fresh să adaugi și un pahar de apă și zeama de la o lămâie.

De asemenea poți să pui la călit o mână de spanac într-o picătură de ulei de măsline și apoi să adaugi două ouă bătute. Condimentează după gust și vei obține o omletă extrem de sațioasă și gustoasă.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account