Cât de sănătoase sunt alimentele negre?

Pentru a te bucura din plin de sănătate este necesar să îi oferi organismului tău o gamă largă de vitamine, minerale cât și antioxidanți.

Un aspect despre care s-a vorbit foarte puțin raportat la valoarea sa este faptul că alimentele negre sunt cea mai bună sursă de antioxidanți, tocmai pentru că au culoarea negră, care este dată de cantitatea mare de antocianine.

Chiar dacă nu sunt tocmai foarte atrăgătoare să le observi în farfurie, alimentele negre sunt un elixir al sănătății ce nu ar trebui ocolit deloc.

Te protejează de boli

Cu cât îi vei furniza o doză mai mare de antioxidanți organismului tău cu atât mai ferit va fi de acțiunea negativă a radicalilor liberi, ameliorând în același timp inflamațiile przente în organism.

Sunt îndicate a fi folosite mai ales în curele de slăbire, deoarece ajută la eliminarea mai rapidă și facilă a toxinelor, întărind în același timp sistemul imunitar și totodată întărind metabolismul.

Află cum să îți menții mereu silueta sub control AICI

Lintea și fasolea neagră

Poate că nu știai însă acum este cazul să te uiți după lintea și fasolea neagră. Lintea este bogată atât în fibre cât și în minerale, mai ales fier, astfel că pentru o digestie bună, echilibrată ai nevoie de un consum regulat de linte.

De asemenea fasolea neagră se recomandă a se consuma mai ales pentru că ajută la prevenirea bolilor cardiovasculare.

Mexicanii de exemplu folosesc fasolea foarte des, fiind unul dintre cele mai poplare alimente din bucătăria lor.

O inimă sănătoasă și o alimentație echilibrată se va observa și în ceea ce privește valoarea colesterolului bun.

Știai că există usturoi negru?

Despre usturoi se știe că este un elixir de sănătate, însă există și varianta neagră, cea plină de antioxidanți.

Deși se găsește mai greu se merită toată căutarea. Toate produse negre îți vor oferi o doză de energie și vitalitate ce se va observa și se va menține dacă alegi să le consumi regulat.

Orezul negru, secretul antiîmbătrânire

Ei da, orezul negru a început să mai capete notorietate, fiind o variantă mult mai sănătoasă a orezului alb.

La fel ca și alimentele enumerate mai sus, și orezul negru combate inflamația din organism, și este considerat ca fiind unul dintre alimentele folosite doar de oamenii cu sânge albastru.

Printre motivele pentru care ar trebui să consumi mai des orez negru se regăsește puterea mare de protecție mai ales împotriva îmbătrânirii premature.

Nici strugurii negri nu sunt de evitat sau murele ori curmalele negre.

Condimentele negre

Atât piperul cât și chimenul nu ar trebui să lipsească din bucătăria ta. Mai ales pperul care poate fi folosit în absolut orice preparat din orice bucătărie. Avantajele sale adună și sprijinul împotriva surplusului de kilograme, prevenind depunerea de noi calorii, accelernd metabolismul.

Chimenul poate fi folosit fie la mâncărurile exotice fie la diverse dulciuri, sau îl poți consuma sub formă de ceai.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account