Alimentele care îți afectează articulațiile

Problema alimentației sănătoase este discutată din ce în ce mai des, mai ales că numărul cazurilor de diabet și obezitate sunt într-o continuă crește la nivel global.

În ceea ce privește sănătatea articulațiilor, alimentația joacă un rol esențial și asta din cauza faptului că un stil de viață nesănătos poate fi cauza anumitor probleme de sănătate cronice, a apariției diabetului sau chiar și a afecțiunilor cardiovasculare.

Pericolul ascuns din zahăr

Nimic fără dulce? Acesta este și motto-ul tău? Ei bine, total greșit. Zahărul contribuie la favorizarea apariției inflamațiilor. Cum îl găsești în absolut orice produs de pe rafturile magazinelor, este foarte greu să monitorizezi cantitatea de zahăr consumată pe zi.

Zahărul ar trebui exclus pe cât posibil din meniul tău. Cafeaua poți s-o îndulcești cu miere după ce s-a mai răcit, la fel și ceaiul.

Află cum se prepară corect ceaiul de ghimbir și care sunt beneficiile sale AICI

Prăjelile favorizează apariția inflamațiilor

Atât prăjelile, cât și carbohidrații rafinați (cartofi, orez, pâine albă) sunt responsabili cu facilitarea surplusului de kilograme, a afecțiunilor cronice și implicit la apariția inflamațiilor.

Un alt obicei care slăbește imunitatea organismului este consumul de alcool, acesta afectând în egală măsură atât ficatul cât și articulațiile.

Există posibilitatea ca anumite băuturi să conțină și o anumită cantitate de gluten, aspect ce va contribui la deteriorarea articulațiilor deja destul de fragile.

Consumă cu moderație carnea roșie și evit-o pe cât posibil pe cea procesată!

Alimente bune pentru articulații

Somonul este bogat în acizi grași Omega-3, recunoscuți pentru efectele antiinflamatoare care scad considerabil simptomele osteoartritei şi a artritei reumatoide.

Pe de altă parte, cosumul de ghimbir este indicat mai ales că acesta conţine gingerol, o componentă activă care protejează organismul de inflamații.

Încearcă să foloseşti rădăcină de ghimbir în combinaţie cu apa cu lămâie sau sub formă de ceaiul de ghimbir. De asemenea alimentele bogate în betacaroten, precum morcovii, cartofii dulci, varza, pepenele galben, dovleacul și caisele reduc inflamaţiile şi ajută la reducerea durerii în cazul artritei reumatoide.

Ai grijă de sănătatea ta!

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account