Aceste alimente te ajută să scapi de grăsimea abdominală!

Surplusul de kilograme este o adevărată corvoadă pentru corpul tău, în special pentru articulațiile tale. Iar pentru a obține un corp frumos nu este suficient doar să mergi zilnic la sală.

Ai nevoie de un program de exreciții bine definit în funcție de nevoile tale, de zile de pauză pentru a ajuta musculatura să se refacă și de alimentația corespunzătoare care să te susțină în timpul efortului fizic.

Cu doar câteva alimente sănătoase vei reuși să îți păstrezi senzația de foame sub control și te vei putea odihni mult mai bine.

Acordă mai multă atenție calității alimentelor și nu cantității consumate.

Peștele, sursă de acizi grași

Un aliment extrem de sănătos ce nu ar trebui să lipsească din dieta ta. Însă trebuie să mai menționăm o dată faptul că acest cuvânt dietă nu ar trebui să mai existe în vocabularul tău, înlocuiește-l cu stil de viață sănătos.

Peștele de exemplu îți aduce un aport semnificativ de acizi grași de tipul celor Omega-3, benefic mai ales pentru glanda pineală, care este responsabilă cu secretarea melatoninei, hormonul esențial care e ajută să dormi bine.

Consumat la cină, peștele, te va ajuta să te mai trezești noaptea din cauza senzației de foame, și va avea grijă și de sistemul tău cardiovascular.

Află care sunt cele mai sănătoase lactate AICI

Nucile, bune pentru creier

Despre legătura dintre aspectul, forma legumelor și forma organelor s-a vorbit destul de mult, iar nucile sunt asemănătoare ca și formă cu forma creierului. Motiv în plus pentru care specialiștii recomandă consumarea unui pumn de nuci zilnc dacă vrei să te ții la distanță de maladiile degenerative.

Sunt o excelentă sursă de magneziu printre altele, oferă senzația de sațietate mai repede și de asemenea te ajută să dormi mai bine, iar un somn bun înseamnă sănătate curată.

Cu cât este mai odihnitor somnul tău cu atât se va reface organismul mai bine și nu vei mai avea probleme cu greutatea.

Lactatele, sursă de calciu

Studiile făcute pe baza lactatelor, în special a kefirului au ajuns la concluzia că acestea ajută la păstrarea unei siluete armonioase și te ajută să ții țesutul adipos la distanță mare de abdomenul tău.

Acest studiu ce a fost realizat de Universitatea Alabama din Birmingham ne recomandă să avem cel puțin 100 de miligrame d ecalciu consumat la o masă, în cel mai fericit caz sau măcar pe zi.

În felul acesta probleme precum afecțiunile cardiovasculare și cele tumorale nu îți vor da bătăi de cap.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account