3 trucuri să slăbești mai ușor

Redu cantitatea de alimente cu carbohidrați

Nu e neapărat nevoie să urmezi o dietă fără carbohidrați sau bogată în proteine, ci doar să încerci să-ți înjumătățești cantitatea de carbohidrați pe care-i iei din diverse alimente de-a lungul zilei: pâine, orez, paste.

Crește cantitatea de legume și de cereale integrale. Vei avea parte de o cantitate mai mare de fibre care-ți îmbunătățesc tranzitul intestinal.

Te-ar mai putea interesa: Dieta care îți schimbă metabolismul

Salată la masa de prânz

Pregătește o salată de legume generoasă pentru prânz, cu carne de pasăre sau cu pește.

În acest fel, vei folosi mai multe legume decât dacă ai avea, de pildă, garnitură cu pui la grătar și ai fi tentat să mănânci mai multă carne decât legume.

Citește și: Dulciuri cu puține calorii. Iată care sunt!

Mănâncă la fiecare 3-4 ore

Când începi să mănânci mai puțin, aportul de calorii va fi redus. Pentru a nu ajunge să-ți fie foame, este nevoie să mănânci mai puțin, mai des sau la 3-4 ore.

Mâncând frecvent vei putea alege alimente hipocalorice, fără să-ți crești apetitul culinar. Cele mai bune alegeri de gustări ar fi: un măr, o mână de migdale sau de legume consumate ca atare sau câteva linguri de humus.

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account