Va chinuiti să dormiti ? Evitaţi aceste cinci capcane de dormit

Va chinuiti să dormiti ? Evitaţi aceste cinci capcane de dormit

Toți viseaza să se treazeasca cu senzația de reîmprospătare după un somn grozav, dar majoritatea dintre noi fac greșeli comune care ne împiedică să obținem odihnă de cea mai bună calitate.

Cu ceasurile care se vor întoarce în acest sfârșit de săptămână, veți dori să profitați din plin de orele suplimentare de închidere a ochilor. Am vorbit cu Neil Robinson, expert în somn la paturile Sealy, care a dezvăluit cele mai frecvente cinci greșeli care au impact asupra somnului nostru:

1 Tehnologie în dormitor

Un uimitor 70% din noi folosesc o anumită formă de tehnologie în fiecare noapte, în timp ce în pat, aproape unul la trei dintre noi fiind deranjați noaptea de partenerul nostru folosind un dispozitiv mobil. Pe lângă notificările deranjante pe tot parcursul nopții din texte și e-mailuri, lumina albastră emisă de ecrane pe telefoanele, tabletele și televizoarele noastre afectează nivelurile noastre de melatonină, hormonul care provoacă somnul. Permiteți-vă o zonă fără tehnologie pentru 30 de minute înainte de culcare – acest lucru va împiedica tehnologia care are un impact negativ asupra somnului și va asigura o odihnă mai bună.

2 Având un capac de noapte

În timp ce un pahar de vin bun ar putea fi o modalitate plăcută de detensionare la sfârșitul unei zile lungi și agitate, alcoolul poate avea un impact negativ asupra somnului nostru rapid de mișcare a ochilor (REM), care este considerat cea mai restaurare stadiu de somn . În timp ce este posibil să adormiți mai repede după câteva băuturi, veți petrece mai puțin timp în faza de somn REM – ceea ce înseamnă că sunteți mai probabil să vă treziți senzația de neliniște și somnolență.

3 Apăsarea butonului amânare

Da, toți s-au făcut vinovați de apăsarea “amânării” pe alarmele noastre pentru a ne oferi cele mai prețioase 10 minute în pat. Cu toate acestea, dând drumul pentru acele minute suplimentare, pregătim corpul nostru pentru un alt ciclu de somn, care este apoi întrerupt rapid – ne face să ne simțim obosiți pentru restul zilei care se află înainte.
4 Împărtășiți-vă patul cu animalul dvs. de companie

În timp ce poate fi tentant să lași pe iubitul tău de companie să amâne cu tine în patul tău confortabil, acest lucru poate duce la o odihnă mai săracă. Nu numai că animalele sunt susceptibile să vă deranjeze în timpul nopții, ci și să aducă alergeni în dormitor, provocând iritații și inflamații ale nasului, precum și probleme de respirație în timpul nopții.

5 Să ai un dormitor dezordonat

Mediul în care dormiți poate juca un rol imens în calitatea dvs. de somn. În timp ce o saltea confortabilă și de susținere este esențială pentru a vă ajuta să vă odihniți, la fel și mediul înconjurător. De fapt, studiile au arătat că cei care au un dormitor murdar și aglomerat au un somn mai rău de noapte din cauza nivelului crescut de stres – în comparație cu cei care își păstrează camera frumoasă și ordonată.

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account