Introdu aceste alimente în dieta ta și bucură-te de sănătate

Introdu aceste alimente în dieta ta și bucură-te de sănătate

În acest articol vom vorbi despre alimente sănătoase, sațioase, gustoase care să te ajute să te mândrești cu munca ta în sala de sport și să îți întărească încrederea în tine.

O alimentație corectă înseamnă de asemenea un sistem imunitar puternic și o rezistență bună în fața stresului. Deci, să adoptăm schimbarea cu brațele deschise.

Optează pentru pudra bună

Nu, nu ne referim la prafurile pline de steroizi, nu asta este ideea, ci la pudra de colagen de exemplu. Aceasta este cel mai bun aliat pentru a te bucura de o piele frumoasă și fermă timp îndelungat.

De asemenea nu uita nici de pudra de spirulină, adaugă-le fie în smoothie, fie în iaurt sau chiar și în apă.

Spirulina este cunoscută mai ales pentru concentrația sa de vitamina B12, fiind mai bogată decât o porție de carne de vită. Este absorbită cu ușurință de corpul uman. Mai bogată în fier decât este o porție de spanac crud, cu un conținut bun de clorofilă, de beta-caroten, îți va face atât părul cât și pielea strălucitoare.

Ambele pudre au funcție anti-inflamatoare, protejează corpul împotriva invaziei de germeni, crește flora microbiană pentru a ne apară organismul.

Află mai multe despre algele marine AICI

Ciupercile ajută la eliminarea stresului

Gustoase, suculente, ajută la creșterea imunității organismului, îmbunătîțesc aspectul pielii și ce este cel mai important te protejează de efectele stresului.

Beneficiile ciupercilor sunt foarte multe, adoptă-le în alimentația ta și menține-ți sănătatea în parametri buni.

Nu uita nici de turmenic mai ales atunci când vrei să îți condimentezi mâncarea. De asemenea are efecte anti-inflamatoare și îți sprijină metabolismul pentru a intensifica arderile și în același timp pentru a-ți proteja creierul. Ai nevoie de antioxidanți de calitate, iar curcuminul, substanța activă din turmenic exact asta îți oferă.

Conopida poate înlocui orezul

Vedeta rețetelor vegane poate înlocui cu succes atât blatul de pizza cât și orezul. O poți adăuga în smoothie-uri, în sucuri de legume, o poți consuma prefiartă în salate.

Poți să o consumi după plac oricând mai ales că are foarte puține calorii, săracă în zaharuri însă plină de vitaminele C și K.

Unde mai pui și faptul că te va ajuta să ai parte de o digestie bună și echilibrată.

Nu trebuie să excluzi nici posibilitatea de a adopta în alimentația ta algele, specialiștii afirmând despre ele că sunt o sursă bună de energie, au efecte anti-inflamatoare și sprijină activitatea cerebrală.

Nu uita la toate acestea să adaugi și un ingredient vital și anume mișcarea!

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account