Ce să mănânci pentru a scăpa de pofta de dulciuri

Ce să mănânci pentru a scăpa de pofta de dulciuri

Struguri

Dacă știi că ai probleme cu pofta de dulciuri, păstrează la îndemână câteva fructe spălate. Acestea conțin zahăr natural, plus fibre, vitamine și minerale. Strugurii sau fructele de mango sunt ideale, pentru că sunt mai dulci.

Fructe uscate sau alune

Câteva fructe uscate, semințe ori alune au efectul de a te orienta către o alimentație sănătoasă. Stafidele sunt cele mai dulci, dar și bogate în fibre, potasiu, fier. În combinație cu alunele îți aduce și un plus de grăsimi bune. Reține să nu mănânci mai mult decât poți pune în căușul palmei.

 

Iaurt

Dacă îți este foame, mărunțește un fruct la alegere și amestecă-l cu puțin iaurt. O gustare sănătoasă care taie pofta de dulce poate consta și în iaurt simplu, fără fructe. Anumite studii arată că reglează apetitul și controlează apetitul culinar exagerat.

Semințe de chia

O sursă bună de acizi grași Omega-3 și fibre, semințele de chia alungă pofta de dulciuri. De fapt, aceste semințe conțin fibre solubile, un tip care absorb rapid apa și capătă consistența unui jeleu la nivelul intestinelor, ceea ce menține senzația de sațietate o perioada mai lungă. De aceea, previn tentația de a alege să mănânci ceva nesănătos.

Linte sau năut

Consumul de leguminoase e o altă variantă de a scăpa de pofta de dulciuri. Gătește mai des linte, fasolea, năut, mazăre și pentru conținutul lor bogat de proteine și fibre. Aproximativ 200 g de linte îți aduc 18 g de proteine și 16 g de fibre. Ambele îți mențin senzația de sațietate.

Pont

Lintea te susține și în perioada în care ții dietă de slăbit.

 

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account