Luptă cu răceala și gripa Usturoiul stimulează sistemul imunitar şi luptă cu gripa şi răceala. Încă de la primele simptome ale răcelii, taie un cățel de usturoi crud în mai multe bucăți și mănâncă-l. În cazul gripei, este indicat să pui 1 cataplasmă cu usturoi pe tălpi. Ai nevoie de 4 căței de usturoi, tocați
Complete Reading

Anumite tipuri de carne Carnea de pasăre este una dintre sursele bune de proteine, substanțe nutritive necesare pentru musculatură. Totuși, dacă este prăjită sau procesată, consumată sub formă de mezeluri îți crește riscul de a suferi de un tip de cancer. Nici carnea roșie, preparată la grătar nu trebuie consumată în cantități mari. Institutul American
Complete Reading

Evită să începi dieta brusc! Dieta DASH, promovată de Institutul Naţional de Sănătate din SUA, este utilă pentru a preveni şi a controla hipertensiunea arterială. Este, de asemenea, recomandată de reprezentanţii Departamentului American pentru Agricultură. Dacă vrei să o urmezi, nu o începe brusc, căci organismul tău are nevoie de o perioadă de adaptare. Îți
Complete Reading

Prepară sfecla roşie la aburi Sfecla roşie este bogată în vitamine cu efect puternic antioxidant şi magneziu, potasiu, zinc. De aceea, întăreşte sistemul imunitar şi fortifică organismul. Ajută, de asemenea, la reglarea nivelului de colesterol. Cel mai bine este să o consumi crudă, în salate, sau sub formă de suc proaspăt. Nici dacă pregăteşti sfecla
Complete Reading

Anemia este o afcețiune în care sângele are o capacitate redusă de absorbție a oxigenului și de transportare a acestuia prin corp sub formă de hemoglobină. În 90 dintre cazuri anemia este rezultatul unei deficiențe de fier, de obicei, cauzată de perioade dificile, prelungite, sau de sângerări ce provin din ulcere, hemoroizi sau afecțiuni ale
Complete Reading

Ouăle de prepeliță sunt dovada vie a veridicității zicalei conform căreia „esențele tari stau în sticluțe mici“. Față de cele de găină, acestea au de 8 ori mai mult fier, de 5 ori mai mult fosfor și de 15 ori mai multă vitamina B2. Din acestea îți poți procura și calciu, potasiu, zinc, vitamine A,
Complete Reading

Sunt benefice inimii Magneziul și potasiul pe care ți le procuri smochine sunt importante pentru menținerea sănătății inimii. Această combinație de minerale fluidizează sângele, menține tensiunea arterială în limite normale și-ți ajută corpul să asimileze corect calciul, fără ca acesta să se transforme în depuneri pe pereții vaselor de sânge. Te protejează de bolile de
Complete Reading

Mirela, colega noastră a acceptat provocarea de a face zilnic mișcare la birou. Câteva minute fac diferența dintre relaxarea și tensiunea musculară. Mișcarea, îndiferent de forma ei ajută la o mai bună oxigenare a creierului, la o mai bună circulație sangvină și sporește capacitatea de concentrare. Deci, încearcă și tu să vezi pe propria piele
Complete Reading

Dezechilibrele hormonale Subțierea firelor de păr ivită brusc este unul dintre simptomele anemiei, dar și a unui dezechilibru hormonal tipic perioadei de sarcină sau a unei tulburări tiroidiene. Dacă este vorba despre aceasta din urmă, este posibil să observi și o scădere a energiei, o schimbare a greutății corporale, uscarea pielii, palpitații. Fluctuațiile hormonale provoacă
Complete Reading

Potrivit unui studiu publicat în revista online „Scientific Reports“, creierul uman este mai atras de o anumită culoare a alimentelor. Între roșii și spanac ce ai alege? Potrivit studiului, tindem să optăm pentru culoarea roșie în detrimentul celei verzi. De unde această atracție instinctivă? Oamenii de știință au rugat mai mulți voluntari să aleagă între
Complete Reading

Create Account



Log In Your Account