VIDEO: Fii activ la birou și antrenează-te cu banda elastică

Astăzi ți-am pregătit câteva exerciții pe care le poți face chiar și la birou cu ajutorul unei benzi elastice. Ușor de executat, distractiv și destul de eficiente pentru musculatura întregului corp.

Indiferent de timpul pe care îl ai la dispoziție, bucură-te de mișcare și întreține-ți sănătatea în fiecare zi.

Lucrează-ți brațele și spatele

Asigură-te că stai bine pe scaun ținând spatele drept, ia banda elastică în mâini și întinde-le în față.

Privește în video de mai jos cum execută Mirela exercițiile.

Îți vei lucra atât musculatura brațelor cât și spatele, care se va detensiona și menținând corect poziția vei putea chiar să respiri mai ușor.

Tot ce trebuie să faci este să apropii și să depărtezi brațele menținând banda elastică pe tot parcursul exercițiului.

Poți să duci brațele în lateral sau în sus și în jos. Important este să încordezi brațele și să menții spatele drept.

După ce le-ai executat pe acestea, du brațele la spate ca și cum ai încerca să îți prinzi mâinile și execută aceiași mișcare ajutându-te de bandă.

După cum poți vedea în video de mai jos, nu este foarte greu dar este destul de antrenant. Este un joc în care practic îți imaginezi că ai o sabie la spate și o scoți din teaca sa.

Află cu ce poți înlocui scaunul de la birou AICI

Participă cu tot corpul la mișcare

Tot din poziția stând pe scaun, alege să întinzi picioarele în față și să treci banda pe sub picioare. Capetele benzii trebuie să fie în permanență în mâinile tale și ajutându-te de greutatea ta susținută de picioare poți să îți lucrezi brațele, trăgând brațele la piept și respectiv coatele la nivelul umerilor.

Ridică-te apoi în picioare și susținând un picior cu ajutorul benzii îl poți extinde în lateral, în față și apoi în spate. Un exercițiu complex care te va binedispune și te va ajuta să te menții în formă.

Vei combate în felul acesta efectele negative ale sedentarismului adus în viața ta mai ales de munca de la birou.

Îți poți lucra înclusiv abdomenul, dacă alegi să îmobilizezi un picior cu ajutorul benzii elastice și cu mâna opusă să tragi bandă înspre spatele tău.

Lucrează-ți picioarele în timp ce ești la birou

Leagă-ți banda elastică de picioare și încearcă în timpul petrecut pe scaun să miști picioarele pe sub birou. Da, vei simți intens acest exercițiu atât la nivelul picioarelor cât și la nivelul abdomenului.

Privește cu atenție cum execută Mirela, colega noastră exercițiile și pune-le în practică.

Până vinerea viitoare bucură-te de sănătate și mișcare alături de cei dragi ție!

Original Article

admin

leave a comment

Create Account



Log In Your Account