Mănâncă mai des și mai puțin Eviţi astfel înfometarea şi îţi menţii arderile metabolice la un nivel corespunzător. Stabileşte un program regulat cu trei mese şi una-două gustări. Încearcă să alegi porţii potrivite cu nevoile tale, nu e nici o ruşine dacă mai laşi în farfurie. Ocolește grăsimile rele Evită prăjelile, consumă doar carne slabă,
Complete Reading

Îți crește aportul de sodiu Majoritatea tipurilor de pâine – și în special cea procesată, pe care o cumperi de la supermarket – conțin foarte multă sare. Bineînțeles, consumată cu moderație, pâinea albă nu este nocivă pentru sănătate.Are mai puține substanțe nutritive decât crezi Morăritul modern sărăceşte mult acest tip de pâine, pentru că produce
Complete Reading

Ciocolata intră în componenţa multor produse cosmetice, iar în ultimii ani este şi bază de tratament în centrele de înfrumuseţare. Bogată în vitamine (A, B, C şi E), în minerale (magneziu, potasiu, fier) şi substanţe precum fosfolipidele, ciocolata neagră cu un conţinut cât mai mare de cacao poate face minuni pentru piele. Untul de cacao
Complete Reading

Carne roșieCauza oboselii tale poate fi carența de minerale care duc la instalarea anemiei sau a altor afecțiuni. Paloarea, oboseala și unghiile casante sunt semne ale unui nivel scăzut de fier în corp. În acest caz, reține că va fi absorbit mai bine fierul din alimentele de origine animală, cum este carnea roșie, decât din
Complete Reading

Fulgi de ovăz Unul dintre principalii aliaţi în lupta cu balonarea este ovăzul. Este recomandat datorită fibrelor şi vitaminelor pe care le conţine şi care sunt benefice digestiei. Ovăzul poate fi consumat sub formă de cereale integrale, aliment care îți oferă, de asemenea, senzaţia de saţietate, chiar dacă nu ai consumat o cantite mare. Nucşoară
Complete Reading

Masa de Crăciun a adus bucuria în casa ta, platourile de pe masă nu au fost tocmai în ton cu dieta ta, iar după plecarea invitațiilor ești nevoit să faci curățenie? Fii activ! Profită de orice moment pentru a face mișcare, pentru a arde calorii. Știai că cel mai bun motiv pentru a face sport
Complete Reading

Nu renunți la proteinele animale Proteinele sunt baza unui corp şi a unui sistem imunitar sănătos. Dietele sărace în proteine au tendinţa să fie bogate în carbohidraţi, ceea ce duce la creşterea nivelului de glucoză din sânge, care oboseşte pancreasul şi sistemul imunitar. Faci mișcare cu regularitateSportul e bun la toate! Înlătură stresul, măreşte circulaţia
Complete Reading

Pentru a evita surprizele neplăcute, cu câteva zile înainte de marele eveniment vopseşte-ţi părul. Poţi aplica şi o mască naturală preparată din pulpa pasată de la un avocado şi dintr-o lingură de miere. Amestecă totul bine şi adaugă apoi câteva picături de suc proaspăt de lămâie sau de portocale. Aplică masca pe părul spălat şi
Complete Reading

1. Remediu anticearcăn Te supără cearcănele și petele maronii de sub ochi? Cafeaua activează circulația sângelui, diminuând semnele oboselii. Amestecă o linguriță de zaț cu o linguriță de iaurt și câteva picături de zeamă de lămâie. Ține compoziția la frigider 5 minute, apoi aplică în jurul ochilor. Lasă să acționeze 10 minute. Clătește cu apă
Complete Reading

Cauza ulcerelor digestive este deteriorarea mucoasei stomacale de cantități excesive de acid gastric, fiind perturbat echilibrul dintre sucurile acide digestive și învelișul stomacului. Stresul, alimentația necorespunzătoare și fumatul sunt doar câteva dintre cauze ce duc la ulcerul digestiv. De asemenea, ultimele cercetări arată că bacteria denumită Helicobacter pylori cauzează unele cazuri de ulcer. Aceste bacterii
Complete Reading

Create Account



Log In Your Account